Wednesday 7 September 2011

MENGAPA SAYA MILIKI CORSET PREMIUM BEAUTIFUL

Salam all..di sini saya ingin memberitahu tentang pengalaman semasa saya memakai corset ini.
saya ada migarine sejak berumur 15 tahun.bila migarine mula menyerang mulalah rasa kepala nak hentuk2 di dinding..x percaya boleh tny penghidap2 migarine..
selepas saya mencuba pakai corset ini,minggu pertama tidak henti2 pening kepala saya makin menjadi,malah sakit belakang badan jg makin kuat sakitnya.tp saya yakin dengan corset ini saya terus pakai.
selepas 3 minggu saya pakai,migarine saya sudah mula surut,now sekarang kalau mari pun berbulan2 lamanya.saya sangat2 bersyukur sebab di termukan dengan corset ini.so anda di luar yg memang menderita migarine jom lah sama2 pakai corset ini.walaupun harga nya kita rasa mahal ianya mmg berbaloi2 jika sakit kita pulih sepenuhnya.mari ubah kehidupan kita lebih sihat dan ceria

No comments:

Post a Comment